Pages

Thursday 6 December 2012

Transfer secara PAKSA..

Yer saye kene transfer MEJA saya secara PAKSA..isk2..xsuke..hari ni pegi keje masa pagi i habis untuk transfer meja jer..hmmm..bukanlah xsuka meja dapat yang baru..tapi rasa macam membazir pulak sebab meja yg sedia ada tu baru 3tahun pakai dan masih elok lagi..mula-mula aku menolak untuk tukar meja sebab meja baru ni harapkan je besar, tapi xde laci..haishhh..x minatnye aku..haishhhh...dan satu lagi masalahnye nanti bilik ak akan jadi huru-hara lah sebab kne kemas barang kan? adoii...ak berenti jap dari mengemas sbb bosan..(so ak pon mula mengarang  post nie..hee) kne paksa tukar meja..yg bg ak meja ni xpraktikal pon..dan ak syg lagi meja lama aku tu..huwaaaa...tgk la ni bukti bilik ak dah jadi cam dilanggar garuda dah.. 

bukti bilik dah bersepah2 sbb tukar meja besau nih..sape yg kene kemas?? saya jugak..adoii bosan..


Nasib la aku makan gaji je bukan company sendiri..kalo ak bos xmaunye ak ganti meja lama dengan yang baru dalam masa 3 tahun jer..isk2..gomen gomen...ada bagusnya jugak penswastaan tu kalo difikir2kan balik..xdenye jadi pembaziran cam gini..sy xsuke sgt..tapi ape boleh buat i am not the stakeholder..so..i kene sambung mengemas lagi la nampaknye..adoiii..ni la ruginye bilik xde roomate..bila mengemas sume kne buat sorang2..xde motivasi..opss lupa plak..akak dewi yg dalam gambar tu je la yang slalu tolong..nasib die ade..tolong sapu dan mop lantai, tolong lap meja, kabinet..banyak lah die tolong..tenkiu akak..:)

0 comments:

Post a Comment