Pages

Thursday 6 December 2012

TeMan LaMa SaYa yg SeTia : CiK DIARY & INcIk Pen..

Haaaa..citenye pasal Teman Lama Saye yang Sungguh setia dulu2..siape? owh mereka ialah golongan diary (kertas2) dan pen2..tetibe je nak cite eh..nape yer excited pulak terkenang memori lama?? 

sebenarnya i excited nak post entry baru ni bila dapat something yang dinamakan 2013 DIARY..dari hasbah tadi.. ni diari tu..(pen tu secara berasingan yer, student pegi himpunan wanita muda negara bagi kat i..hee~~)


biler tengok diary kan..teringat masa dulu2..masa darjah 6, form 1 sampai la aku masuk UKM..ak ade diary sendiri tulis untuk jd luahan perasaan..masih ingat lagi aku slalu ceritakan mcm2 perkara sedih gembira pada DIARY..ak selalu tulis "dear Diary"..tapi yang peliknye ak xsuka guna buku yang betul2 macam diary..aku akan beli buku2 biasa dan mula tulis pada muka surat yang dah 1/4 belakang dari mukasurat awal..sbbnye mukasurat awal tu aku guna untuk tulis lirik2 lagu yang aku minat..

ak sangat suka tulis diary masa masuk MRSM, KMNS dan UKMKL..sbb ms tu aku sorang2 jauh dari mak abah, takde tempat nak mengadu susah senang..(masa kt MRSM dulu handphone pon xde sob sob sob..)ye la bukan semua kita boleh share dgn kawan2..sekarang aku dah tak tau mana letaknye diary2 yg menceritakan mcm2 perkara yang berlaku dalam kehidupan remaja aku dulu..rugi pulak kan? bestnye lah kalo pada tahun 1997-2006 dulu aku ade jumpe blogspot ni kan..terlambat sungguh lah aku ni..tahun 2012 (tupun dah hujung November) baru aku nak mula memblog.. tapi teringat pulak pada pepatah ni: 
"BeTTer LaTe Than NeVer"... kan?? 
so here i am, i am now officially a blogger!! 
heee~~~ 
(>_<)v

0 comments:

Post a Comment