Pages

Thursday 12 June 2014

Announcing: Satu Hari ini, Hari ARJUNA BETA!!

overrr x i announcing today as hari Arjuna Beta?? haha..btol kate org apa yg didengar di pagi hr boleh mempengaruhi seluruh hari anda..

alkisahnya, pagi ni dlm kete otw g keje hot fm pasang lagu fynn jamal - Arjuna Beta..dgr lagu ni membuatkn i tringat pd arjuna2 kesayangan hati yang Allah pinjamkan di dunia ini..makanya satu hari ni i isytiharkn sbg hari Arjuna Beta..boleh gitu??hehe..siap dh tkr background music blog terchenta nih dah..sambil memblog boleh dgr lagu tu dan fefeeling ingat pd incik hubby, hariz dan nafiz..

fefeeling sampai nk upload beberapa gambar arjuna2 di hati i ni..i love them so much..thank u Allah for sending them to me..for lending them to me..

My Love Hariz Amrullah..
kononnya tu rambut korea style die! hehe

My Love Nafiz Amanullah
bobot botak boy style!


Those two abah-anak style that i always laugh at..
mn nk pegi..gaya abah mesti anak tiru..walaupun gaya minum kan??
soon nafiz will join in pulak kan..hehe..
My Big Arjuna..incik hubby!!
eh eh..jap2...nk sing along eh?? meh i share this video clip of Arjuna Beta..


Rasanya hati ibu2 yang dengar lagu ni mesti fefeeling habis kan..lirik ngn muzik mendayu2 membuatkan hati terkenangkan anak2 tersayang..mana ada ibu yang tak sayangkan anaknya..bukan mudah..bonding selama 9bulan di antara ibu dan anak..kesakitan melahirkan..setiap anak berbeza dan sbg ibu, setiap kenangan dengan anak itu akan diingati sampai mati..betapa hati gembira melihat anak mula meniarap, merangkak, berdiri, berlari, bercakap, bermain..semuanya dalam memori seorang ibu..dan pada masa yang sama apa yg i lalui sebagai seorang ibu ini jugak membuatkan i menghargai mak i yang bersusah payah membesarkan i dan sehingga kini sentiasa di sisi membantu, menyokong segala impian dan hasrat yg i simpan..

apa2 pun..satu perkataan yang boleh menggambarkan segala perasaan..

"KASIH SAYANG"

Bersyukurlah bila Allah menempatkan perasaan kasih dan sayang dalam diri kita..terima kasih Ya Allah..

0 comments:

Post a Comment